Jesteś tutaj: Odzież reklamowa FAQ - Nadruki na produktach
FAQ - Nadruki na produktach FAQ - Nadruki na produktach

FAQ - Nadruki na produktach

Czy na oferowanych tekstyliach można umieścić grafikę?

Tak, na produktach znajdujących się w naszej ofercie można umieścić znakowanie. Rodzaj cechowania uzależniony jest od podłoża, na którym chcemy umieścić logptyp. Informacja dotycząca maksymalnej wielkości oraz metody znakowania umieszczona jest obok zdjęcia produktu. Jeżeli ta informacja jest niedostępna, prosimy o kontakt działem handlowym pod numerami telefonów: 42 239 00 51, 42 630 55 15 , 42 630 05 08

Jakie są formy znakowania?

Do znakowania odzieży reklamowej, najczęściej wykorzystujemy sitodruk, haft i transfer. Opis każdej z metod znajduje się tutaj.

Czy moĹźliwe jest wykonanie haftu lub nadruku wielokolorowego?

Haft możliwy jest na tekstyliach, na których wykonanie takiego rodzaju znakowania nie zniszczy samego materiału i jego właściwości. Wiele produktów np.: kurtki czy softshelle mają specjalnie przygotowane miejsce na haft, który jest możliwy po odpięciu podpinki lub warstwy wewnętrznej odzieży. Wybierając metodę haftu, mamy możliwość znakowania od kilku do kilkunastu kolorów, a cena uzależniona jest od wielkości haftu. Decydując się na wielokolorowy nadruk, często proponujemy transfer lub sublimację, gdyż wykorzystując metodę sitodruku można nanieść maksymalnie cztery kolory.

Czy można liczyć na pomoc odnośnie doboru fasonu odzieży i kompozycji graficznej?

Chętnie doradzamy naszym klientom, tak aby, każdy kto złoży zapytanie otrzymał możliwie najwięcej informacji niezbędnych do przeprowadzanych działań promocyjnych. Przesyłając nam logotyp, otrzymają Państwo wizualizację obrazująca wielkość i umiejscowienie znakowania na wybranym bądź proponowanym produkcie.

Czy można umieścić na odzieży bardzo skomplikowany projekt graficzny?

 

Wszystkie projekty, które otrzymujemy od kontrahentów, przekazujemy do oceny i opracowania do naszego działu graficznego. Na tym etapie specjaliści oceniają możliwość wykonania i dobór metody znakowania ewentulanie uproszenie logotypu.  W przypadku, gdy wzór jest problematyczny, sugerujemy klientom wykonanie egzemplarza próbnego, który następnie wysyłamy do oceny.


Czy można zamówić odzież jeżeli nie posiada się logo w wersji wektorowej?

Klienci, którzy nie posiadają loga w wersji wektorowej mogą zamówić usługę przetransformowania znaku. Cena usługi uzależniona jest od stopnia skomplikowania logotypu. Koszt jednej godziny pracy grafika wynosi 100 zł.



Ta strona używa COOKIE. Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.