Aktualności
Aktualności
Aktualności
Wielkanoc
Szanowni Klienci,w związku z nadchodzącymi Świętami Wielkanocnymi, pragniemy poinformować, że w piątek 18 kwietnia biuro Mody Reklamowej będzie czynne do godziny 14. ... czytaj więcej
Dodatkowe szaleństwo
Uzyskanie odpowiedniej kompozycji wizualnej niejednokrotnie przysparza wielu problemów. Podążając za najnowszym trendami obfitującymi w pastele i owocowe wzory z łatwością możemy doprowadzić do przerysowania ... czytaj więcejNa sportowo
Wiosna swoją siłą i energią pobudza do życia nie tylko otaczającą nas przyrodę, ale również w magiczny sposób wpływa na rozleniwione po zimie komórki ludzkiego organizmu. Nawet jeżeli przez ostatnie miesiące zwykłe wyjście na spacer stanowiło nie lada wyzwanie ... czytaj więcejOriginal lifting
Marka Fruit of the Loom od wielu lat stawia na jakość i przystępność oferowanej odzieży. Zgodnie z wzrastającymi potrzebami rynku, producent odzieży reklamowej nie tylko rozszerza swoje kolekcje wprowadzając nowe modele czy kolory, ale również udoskonala sztandarowe produkty. ... czytaj więcejZaproszenie do raju
Letnia kolekcja B&C została zainspirowana barwami Pacyfiku i wakacyjnym szczęściem. Przepełniony kolorem styl Paradise stawia wyzwanie codziennej szarości poprzez wprowadzenie życia, poczucia egzotycznej estetyki i emocji. ... czytaj więcejZabawa kolorem
Propozycje na sezon wiosna-lato 2014 kuszą bogatą paletą barw, odważnymi łączeniami i kontrastami. Odpowiedzią na wymagania rynku, są kolekcje fashion odbiegające od klasycznego promo. Charakteryzują się one nie tylko użytymi tkaninami i liniami cięć ... czytaj więcejOwocowe bluzy
W bieżącym roku marka Fruit of the Loom zaproponuje szerszą i pełniejszą kolekcję. Będzie ona obejmowała nowe bluzy Lightweight, trzy nowe bluzy Premium 70/30, cztery zupełnie nowe kolory koszulek Performance oraz większe rozmiary koszulek dla panów Valueweight. ... czytaj więcejObecność obowią zkowa
RemaDays - najważniejsza platforma handlowa dla wszystkich, którzy zajmują się i pasjonują zagadnieniami zwią zanymi z reklamą i kreacją wizerunku. 10, jubileuszowa edycja targów odbędzie się w dniach 5-7 luty na terenie Centrum EXPO XXI w Warszawie. ... czytaj więcejDenim by B&C
Bawełniana tkanina o skośnym splocie, niezwykle wytrzymała, to cechy charakterystyczne dżinsu. Od chwili wynalezienia zrewolucjonizował rynek mody. ... czytaj więcejKorony Reklamy 2014
Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays to nie tylko najważniejsza, branżowa impreza wystawiennicza, ale również znakomita okazja na wyróżnienie i promowanie najlepszych firm poszczególnych obszarach w dziedzinie reklamy. ... czytaj więcejRewolucyjny stabilizator
Rosnące zainteresowanie sportem oraz czynne wprowadzanie go w życie, znacząco wpłynęły na rozwój technologiczny w dziedzinie tekstyliów. Producenci poszukują rozwiązań, dzięki którym można wytworzyć lżejsze i cieńsze tkaniny nie rezygnując z ich wytrzymałości i funkcjonalności. ... czytaj więcejPrzerwa świą teczna
Szanowni Klienci, w związku z nadchodzącymi Świętami Bożego Narodzenia, pragniemy poinformować, że w piątek 20 grudnia biuro Mody Reklamowej będzie czynne do godziny 14, a w Wigilię Bożego Narodzenia, biuro będzie nieczynne. ... czytaj więcejGastronomiczna elegancja
Kustom Kit jest jednym z największych, europejskich dostawców wysokiej jakości odzieży promocyjnej i sportowej, a także ubiorów skierowanych do pracowników korporacji i personelu gastronomicznego. Hasłem przewodnim dla nowej kolekcji odzieży z linii Bargear jest „serwis z klasą". ... czytaj więcejResult dla profesjonalistĂłw
Na sezon jesieĹ-zima 2013 marka Result przygotowaĹa kolekcjÄ odzieĹźy przeznaczonej dla pracownikĂłw. Idea projektĂłw skontrowana jest wokóŠfunkcjonalnoĹci i jakoĹci wykonania. Nie od dziĹ wiadomo, Ĺźe przedsiÄbiorcy coraz wiÄkszÄ uwagÄ zwracajÄ na wizurek ... czytaj więcejNowa odsĹona klasycznej bluzy
JesieĹ z markÄ Gildan to powrĂłt do przeszĹoĹci poĹÄ czony z zastosowaniem nowoczesnych rozwiÄ zaĹ sprawiajÄ cych, Ĺźe oferowana odzieĹź jest bardziej wygodna i funkcjonalna. ... czytaj więcejZimowa propozycja
Od kilku lat moĹźemy zaobserwowaÄ modÄ na ujednolicenie wizerunku pracownikĂłw. W szczegĂłlnoĹci tendencja ta jest widoczna w korporacjach i sieciach handlowych. Niestety, zazwyczaj dotyczy tylko pracownikĂłw majÄ cych bezpoĹredni kontakt z klientem lub zespoĹĂłw biurowych. ... czytaj więcejStrona: » 1 2 3 4 5 6 »